Nissan Frontier Forum banner
81 - 100 of 246 Posts
Zal een

Zal de 03 pathfinder transmissie in een 98 pathfinder passen?
Kan het je niet zeker zeggen, ik denk van niet, maar ik heb gehoord dat de transmissie wel past. Ze kunnen dezelfde transmissie gebruiken, maar ik weet het niet. Ik weet ook niet zeker tegen welke schakelproblemen je aan zou kunnen lopen. De kabelboom voor de transmissie kan ook compleet anders zijn. Verschillende pinout of gewoon een andere kabelboom.

De 03 heeft de VQ35 motor en de 98 heeft de VG33 motor

Volgens sTeVeXNYCPerformance op YouTube past de VG33 transmissie op de VQ35. Dus beide transmissies zouden op beide motoren moeten passen.

Zal een

Zal de 03 pathfinder transmissie in een 98 pathfinder passen?
R50 Pathfinder productiedata 10/1995-12/1998 gebruikten dezelfde automatische transmissie.

2005-2019 Frontiers en 2005-2007 Pathfinders gebruikten allemaal dezelfde motorkappen.

Je kunt elke motor in alles passen als je maar hard genoeg probeert, maar de 3.5 uit een Pathfinder is geen directe swap. Het is een VG-serie motor (VG33 en VG35), maar ik denk niet dat hij op onze transmissies past en dan is er nog het kleine probleem met de motorkabelboom en de ECU. Ik ken een man die zijn 3.3 naar een 3.5 heeft gebouwd en ik ben er vrij zeker van dat hij meer vermogen had dan een standaard 3.5, dus er zijn andere opties als je je motor in die mate wilt upgraden.

Ja, nu weet je waarom ik het heb gedaan. Ook waarom mijn truck niet af is, want ik heb meer tijd dan geld. Als mensen ernaar vragen, zeg ik dat het een aangepaste Xterra is en sommige mensen geloven het:nana:
Ik heb een vraag voor je, ik probeer de stekkers van een 2000 Nissan Frontier cluster in mijn 98 Frontier bedradingsboom te bedraden. Kun je me daarbij helpen?

Ik vroeg me af of een voordeur aan de passagierskant van een 2002 xterra op mijn 1999 extended cab frontier past. Ik heb een paar onderdelenuitwisselingen gecontroleerd en ze hebben niets dat op mijn frontier past na 2000.
Als je nog steeds op zoek bent naar een deur, heb ik een bestuurders- en passagiersdeur van een 99 frontier king cab

Kun je koplampen uitwisselen tussen een 99 Nissan Frontier en alles tussen een 04 om mijn verlichting te upgraden en kan niets vinden dat overeenkomt met mijn zoekopdracht naar 2000 Nissan Frontier koplampen, het komt alleen met de standaard. Wat ik graag zou willen upgraden

Nee, in 2001 kreeg de Frontier een facelift. 01-04 Koplampen werken niet. Je kunt echter wel een aangepaste upgrade uitvoeren op je koplampen en ze omzetten naar projectorstijl met HID's of LED's

Hieronder staat info over hoe je de koplampen kunt upgraden voor de vroege 1e generatie Frontier / Xterra

Lees deze threads hier:

Hier is er nog een die ik heb opgeslagen. Het is voor een 1.5 Gen Xterra, maar hetzelfde principe is van toepassing

Deze plek hier heeft een aantal mooie kits om een retrofit te doen:

En deze man hier heeft een video gemaakt van "How To" Do It

Je zou verrast zijn wat een paar goede LED's in onze standaardassemblages kunnen doen. Bekijk mijn thread hieronder:

Koplampen van een Nissan Frontier uit 2000 tot alles daarboven. Ik wil mijn verlichting upgraden, maar kan niets vinden dat op een 2000 past, behalve de standaardverlichting.
Ik heb een Frontier uit 2017 en ik heb een bestuurdersdeur, een spatbord aan de bestuurderskant, een bumper en een grille nodig. Van welke andere auto's kan ik deze krijgen? Help me alsjeblieft als iemand het weet.

2013-2019 Frontier en 2013-2015 Xterra op de deur...maar ze waren "met" en "zonder" gaten voor de zijbekleding.
Als u een kunststof bumperafdekking heeft, 2009-2019 Frontier.
Als u een chromen bumper heeft, was het onderste deel 2005-2019 en het bovenste deel 2009-2019.
Voor gebruikte onderdelen, probeer Car-part.com

Het is zo, maar je hebt de 98's ECM en motorbedrading nodig en moet deze in de hoofdbedradingsassemblage van de Hardbody splitsen. Je zult ook willen kijken of de 98 KA24DE een krukassensor heeft die door de transmissieklok is gemonteerd. Zo ja, dan heb je de transmissieklok nodig met het gat erin voor de krukaspositiesensor of moet je de 95-klok aanpassen. De D21's hadden de krukassensor pas in de modeljaren 96 en 97 in de klok gemonteerd, als mijn geheugen me niet bedriegt. Je zult ook enkele uitlaatmodificaties moeten doen. Wiring Specialties kan je waarschijnlijk helpen met de bedrading.

81 - 100 of 246 Posts