Heeft iemand een zekeringenschema voor een 2019 Nissan Frontier SV?
Beide elektrische stoelen werken tegelijkertijd niet meer, ik ben er vrij zeker van dat het een zekering is. Ik heb nog geen schema of uitsplitsing gevonden die is gelabeld met elektrische stoelen. Is er een kans dat u me kunt vertellen waar die zich bevindt?Is er een bepaalde zekering of circuit die u zoekt? Misschien kunt u posten wat u zoekt om leden te helpen?
Een afdrukbare kopie voor je portemonnee gemaaktDit zou moeten werken, zelfs na de 2014ym.
Fuse Box Diagram Nissan Frontier (D40; 2005-2014)
Fuse box diagram (location and assignment of electrical fuses and relays) for Nissan Frontier / Navara (D40; 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014).fuse-box.info
Bedankt voor de suggestie Raymond. Ja, ik had dat gecontroleerd, maar het toont alleen zekeringen en een paar relais, maar niet de mistlamp. Ik heb de FSM gelezen en het lijkt erop dat veel van de relais eigenlijk integraal deel uitmaken van de IPDM na 2010-modellen en een daarvan is het mistlamprelais. Dus ik zal het besturingssysteem moeten troubleshooten om erachter te komen waar het probleem ligt.Heb je de IPDM-afdekking in het motorcompartiment al gecontroleerd?
Ja, ik weet dat dit een zombie-post is, maar voor iedereen die dit per ongeluk leest, nee, relais en zekeringen hebben volledig verschillende doelen en geen van beide heeft de ander vervangen. Ik heb zelden relais gezien die een zekering integraal hadden, maar de zekering was nog steeds vervangbaar zonder het relais zelf weg te gooien.Interessant. In mijn hoofd dienen een zekering en een relais licht verschillende doelen, dus ik ben verrast dat het relais de zekering heeft verdrongen. Een hoofdbreker voor mij
Deze schema's zijn niet correct voor de Frontiers van 2020-2021. Beide modeljaren hebben de 3e generatie aandrijflijn. Dit betekent dat ze ook de 3e generatie IPDM en relaisboxen hebben. Ze verschillen volledig van oudere Gen-2's in zowel lay-out als zekeringnummering.Hier is nog een complete beschrijving van zekeringen en relais.
Zekeringkastdiagram Nissan Frontier 2005 - 2021 relais met toewijzing en locatie
Misschien is het ook nuttig.