Nissan Frontier Forum banner
21 - 40 of 116 Posts
Discussion starter · #21 · (Edited)
Ja, laten we dit op de voorgrond houden, aangezien er blijkbaar drie manieren zijn.

Eén is verdacht vanwege een onbekend onderdeel dat in de mix is ​​gevoegd; één is om de draden te overbruggen zoals je beschrijft en hoogstwaarschijnlijk zou dat de manier zijn geweest die ik zou hebben gevolgd, behalve dat het simpele bindbandeinde opdook, ik probeerde het en het schakelt het AS*-systeem uit op het moment dat de vrachtwagen wordt gestart. En de zwarte bindband in een zwart gat is zo goed als onmogelijk te zien, tenzij je weet waar hij is.

Maar ik ben het helemaal met je eens over het feit dat het systeem kan worden uitgeschakeld, hetzij met een onbekend onderdeel, door draden te verplaatsen of door een stuk plastic te plakken om de schakelaar te blokkeren.

Er lijken echter zoveel mensen op dit forum te zijn die blijven zeggen dat het niet kan worden omzeild en velen van hen hebben niet eens een mid-year '23 of later om het zelfs maar te proberen; ze springen gewoon graag in als experts over een onderwerp waar ze geen expert in zijn.

Ik concludeerde gisteravond dat ik dit onderwerp zou vermijden, maar ik moest hier posten, omdat ik geloof dat het levend houden van dit onderwerp een goede zaak is voor ons, die verdoemd zijn met dit AS* op onze voertuigen.

Ik zal ook opmerken dat, hoewel dit me niet zo veel stoorde, nadat ik het had uitgeschakeld, ik me realiseerde dat het me meer stoorde dan ik dacht. En in de afgelopen weken ben ik in andere voertuigen geweest die het systeem hebben en de Frontier startte de motor opnieuw en hij trilde het hele voertuig als de start van een mechanische stier; terwijl een rit in een nieuwe Hyundai Tucson en een Colorado ZR2 de herstart van de Frontier bij een rood licht extreem opdringerig was in vergelijking met de anderen. De Colorado kon je voelen, maar trilde niet als een mechanische stier, de Hyundai, ik kon de herstart niet voelen.
Bedankt voor de feedback. Het was jouw opmerking die me overhaalde om de jumperroute te volgen, zoals je zei: "maar wie wil degene zijn die erachter komt dat het een probleem is. (Ik denk meer aan een mogelijke brand dan alleen een mogelijk plotselinge storing.)" Ik weet zeker dat er een oplossing is voor je probleem met de jumperdraad of gewoon een manier om het voor je te laten werken. Zoals vermeld in mijn laatste bericht, probeer misschien wat kleinere draad. Het klinkt alsof je zegt dat het witte vergrendelingslipje omhoog is geklapt. Klopt dat?
Wit vergrendelingslipje omhooggeklapt
Image

Ik merk dat mijn vergrendelingslipje veel beter op zijn plaats bleef met wat 20-22 gauge luidsprekerdraad. Ik bedoel, zelfs kleiner dan dat zou ook prima werken, aangezien het slechts een massa is die in milliampères wordt gemeten, geloof ik. Eén ding dat in me opkomt, is om dat witte vergrendelingslipje vast te zetten met een tie-wrap. Zorg ervoor dat alles is zoals je wilt en zet die slechterik vast met een tie-wrap.

Je vermeldt dat het moeilijk is om de bus te raken waarin de zwarte draad is vastgezet, als ik dat goed heb begrepen. Zorg voor een goede set ogen en zeg ze gewoon dat ze de draad erin moeten proppen. Als je problemen hebt met zien, dan zou wat soldeer misschien niet aan de orde zijn. Ik heb gewoon draad in beide gaten gepropt. Ik heb mijn fabrieksschakelaar voor mistlampen op mijn 1e generatie al gemakkelijk 5 jaar of langer in de achterkant van het harnas gepropt, net zoals we het er nu over hebben.

Welke draaddikte gebruik je? Weet je dat? Maar alleen al op basis van wat je hebt gezegd, zou ik zeggen dat je een tie-wrap om dat harnas moet doen om het witte vergrendelingslipje gesloten te houden. Als je alles op zijn plaats hebt en een beetje hete lijm aanbrengt, kan dat ook werken, bovendien is hete lijm niet permanent. Houdt goed vast, maar kan er zo weer af worden getrokken.

De eliminator zelf werkt echter wel en er zijn heel veel mensen die hem gebruiken, dus misschien moet je dat opnieuw overwegen, maar sorry man. Ik vind het jammer om te horen dat je het hebt geprobeerd en dat het daadwerkelijk werkte, maar gewoon niet op zijn plaats wilde blijven.

Nou, laat me gewoon weten als je hulp nodig hebt. Ik weet dat ik als een gebroken plaat klink, maar ik denk dat een kleiner stuk draad misschien je antwoord is. Misschien ben je nog steeds in business, maar heb je gewoon het juiste gereedschap voor de klus nodig. Het is cool dat je het hebt geprobeerd.

Dan is er natuurlijk altijd nog de zekere knip- en splitsmethode, maar persoonlijk zou ik wachten tot mijn garantie voorbij is voordat ik dat doe. Een T-Tap zou ook werken. Dat is misschien geen slecht idee, aangezien het gemakkelijk te verwijderen is en niemand zou weten dat het er was.

Ik denk gewoon dat deze thread actief gehouden moet worden naarmate meer en meer mensen aan boord komen met het AS*-systeem. Zoals ik al zei, in het begin stoorde het me niet echt, toen schakelde ik het uit met de klittenband en realiseerde ik me dat het me wel stoorde. Moeilijk uit te leggen. (Later rijdend in een ander voertuig met het AS*-systeem, realiseerde ik me hoe ruw/hard/niet zo soepel de Frontier herstart was als andere voertuigen.)

Uw methode om een draad te springen tussen pin 5 (massa) en pin 7 (BCM-signaaldraad) is volkomen logisch, de BCM ziet dat het circuit open is (en de motor draait), het staat het AS*-systeem toe om te draaien, wanneer de bestuurder op de knop drukt, wordt het signaal geaard en de BCM merkt dat de bestuurder het systeem heeft uitgeschakeld. In feite doet dat wat het klittenbanduiteinde (of elk ander item dat tussen de schakelaar en de beugel kan worden gemonteerd om de schakelaar te blokkeren) doet, dezelfde functie. Start het voertuig en de BCM merkt het geaarde circuit op en schakelt de AS* uit. Omdat de BCM in milliseconden reageert op de meeste inputs, lijkt het voor de mens een soepele overgang te zijn; niet eens merkbaar.

Zoals ik in mijn vorige post opmerkte, leken veel mensen dit in een andere thread te bespreken en te stellen dat de AS* niet kan worden uitgeschakeld; en toch kan het wel. Uw methode of de methode die ik gebruik op basis van een suggestie van "Sgthawker" werkt, of tenminste uw methode zou net zo goed moeten werken, ik heb het gewoon nog niet geprobeerd. Hopelijk zullen anderen die het wel hebben gedaan hier komen posten.

Dit zou een einde moeten maken aan de uitspraken van mensen die zeggen dat de AS* niet kan worden uitgeschakeld, terwijl het in feite wel kan; tenminste in voertuigen gebouwd in modeljaar 2023/24. Wetende dat iemand van Nissan dit forum leest, en ik zou er een flinke steak op durven te wedden dat ze dat doen, zouden ze kunnen besluiten om de ouderwetse mechanische schakelaar te verwijderen en een elektronische schakelaar te gebruiken, waardoor het een stuk moeilijker wordt om deze uit te schakelen. Hangt ervan af hoe sterk ze over dit onderwerp denken, of ze deze functie willen behouden of gewoon die extra credit voor CAFE willen krijgen. Persoonlijk weet ik het niet, persoonlijk kan het me niet schelen.

Dat is alles wat ik over dit onderwerp te zeggen heb; ik ben het beu om een dood paard zonder reden te slaan.

Mensen zullen in deze kwestie doen wat ze willen, terwijl ze blijven klagen, sommigen zullen de waarheid blijven ontkennen, sommigen zullen een van de twee bekende manieren volgen om de AS* uit te schakelen en gelukkig zijn, terwijl sommigen er uiteindelijk niet meer om zullen geven.

Er is een nog eenvoudigere methode. Knip een tie-wrap af, knijp hem tussen de rand rond de knop en de knop. Het werkt prima. Het lampje blijft branden en geeft aan dat je het systeem hebt uitgeschakeld, het grijze icoon in het dashboard geeft aan dat het uitgeschakeld is en je hoeft de schakelaar helemaal niet te verwijderen om de A.S.S. uit te schakelen.
Dit is het precies.

Discussion starter · #24 · (Edited)
Of je zou de LETTERLIJKE 10 minuten kunnen nemen, Jumper de 2 aardingsdraden die een verbinding maken wanneer je de schakelaar indrukt of de Eliminator toevoegen die hetzelfde doet.

Het toevoegen van een jumperdraad van 1 inch aan de 2 aardingspennen aan de achterkant van de schakelaarharnas maakt de schakelaar altijd AAN, maar alleen wanneer de truck is gestart. Dus het is niet nodig om de schakelaar in te drukken of er iets in te proppen.

Inmiddels al 10 weken sinds ik de mod heb gedaan. Merk op dat de truck uit staat, de startknop is ingedrukt en de A.S.S. Switch oplicht. Dat verkies ik boven het proppen van iets in mijn schakelaar.

Bericht #12 laat je zien hoe

Image

Demontage afbeelding:

Snelle links

Methode #1 - KOPPEL VVCS-sensor los bij de negatieve accupool
Methode #2 - A.S.S. ELIMINATOR
METHODE 3 - JUMPERDRAAD (werkt net als een 2022 maar is gratis)

Discussion starter · #26 ·
Ik weet niet precies wat je bedoelt. Ik ben één en al oor
Oeps. Reageren hierop:

Later in een ander voertuig met het AS*-systeem rijdend, realiseerde ik me hoe de Frontier-herstart ruw/hard/niet zo soepel was als andere voertuigen.)

Discussion starter · #28 ·
Oeps. Reageren op dit:

Later in een ander voertuig met het AS*-systeem rijdend, realiseerde ik me hoe de Frontier-herstart ruw/hard/niet zo soepel was als bij andere voertuigen.)
lol ja, soms kon ik het normaal opstarten voelen. soms zou het soepel zijn en het niet merken

Automatisch starten/stoppen is zo frustrerend. Op mijn nieuw gekochte gebruikte 2021 Chevy Traverse was het elimineren ervan zo eenvoudig als het aansluiten van een $15-bypass-harnas voor de motorkapschakelaar tussen de motorkapschakelaar en de kabel van de schakelaar. Geen codes die ik met mijn lezer kan zien en het bericht 'motorkap open' werkt nog steeds. Geen automatisch stoppen/starten meer.

Ik heb er toen een geprobeerd op de Malibu van mijn dochter uit 2016, 8e generatie, en het werkt niet. Het elimineert inderdaad het stoppen/starten, maar het deed onmiddellijk de MIL oplichten met een bereikcode voor het motorkapschakelaarcircuit. Geen succes, want het is tijd voor de jaarlijkse staatinspectie en je slaagt niet met de MIL aan.

Discussion starter · #31 ·
Auto start/stop is zo frustrerend. Op mijn nieuw gekochte gebruikte 2021 Chevy Traverse was het elimineren ervan zo simpel als het aansluiten van een $15 hood switch bypass harnas tussen de hood switch en de switch harnas kabel. Geen codes die ik kan zien met mijn reader en de hood open melding werkt nog steeds. Geen auto stop/start meer.

Ik probeerde er toen een op de 2016 8e generatie Malibu van mijn dochter en het werkt niet. Het elimineert inderdaad stop/start, maar het deed onmiddellijk de MIL oplichten met een hood switch circuit range code. Geen succes, want hij moet voor de jaarlijkse staatinspectie en je komt niet door de keuring met de MIL aan.
Het enige wat je hoeft te doen is identificeren welke 2 draden een verbinding maken wanneer de schakelaar wordt ingedrukt en een brugdraad tussen hen plaatsen zodat ze een constante verbinding hebben. Wanneer de auto wordt gestart, gaat de schakelaar automatisch aan alsof je de schakelaar hebt ingedrukt, maar je hoeft de schakelaar niet in te drukken omdat de verbinding die wordt gemaakt wanneer de schakelaar wordt ingedrukt al is gemaakt. Dat is alles wat een schakelaar doet, het overbrugt 2 verbindingen om er 1 te maken zodat er stroom kan vloeien.

Of koop gewoon de eliminator op Amazon voor 15 dollar. SIMPEL

Het enige wat u hoeft te doen is te identificeren welke 2 draden een verbinding maken wanneer de schakelaar wordt ingedrukt en een verbindingsdraad ertussen plaatsen zodat ze een constante verbinding hebben. Wanneer de auto wordt gestart, gaat de schakelaar automatisch aan alsof u de schakelaar hebt ingedrukt, maar u hoeft de schakelaar niet in te drukken omdat de verbinding die wordt gemaakt wanneer de schakelaar wordt ingedrukt, al is gemaakt. Dat is alles wat een schakelaar doet, het overbrugt 2 verbindingen om er 1 te maken zodat er stroom kan vloeien.

Of koop gewoon de eliminator op Amazon voor 15 dollar. SIMPEL
Zoals ik al zei, dat is precies de verbindingskabelboom die ik heb gekocht voor mijn 2021 Traverse en 2016 Malibu. Hij werkt op de Traverse, maar niet op de Malibu. Hij voorkomt wel stop/start op de Malibu, maar laat de MIL oplichten met de code die ik hierboven heb vermeld. Ik heb rapporten gezien van andere 8e generatie Malibu-bezitters waarbij het ook niet voor hen werkte.

Er is geen uitschakelaar voor automatisch stop/start op beide voertuigen.

• Like
Reactions: TxDayTrader
Discussion starter · #33 ·
Zoals ik al zei, dat is de exacte jumper harness die ik kocht voor mijn 2021 Traverse en 2016 Malibu. Hij werkt op de Traverse, maar niet op de Malibu. Hij voorkomt stop/start op de Malibu, maar laat de MIL oplichten met de code die ik hierboven noemde. Ik heb rapporten gezien van andere 8e generatie Malibu-eigenaren waarbij het ook niet voor hen werkte.

Er is geen uitschakelaar voor automatisch stop/start op beide voertuigen.
Kut om een CEL te hebben, maar persoonlijk omdat ik zo'n hekel heb aan A.S.S. zou ik gewoon voor de eliminator gaan en hem dan verwijderen als het tijd is om te worden geïnspecteerd.

Als je schema's kunt lezen - Haal het werkplaatshandboek dat de Chevy-technici gebruiken en vind de work around. Zo heb ik de Frontier uitgevogeld. Er moet een manier zijn.

Ik ben niet goed in het lezen van schema's, maar ik begrijp wat er aan de hand is. Misschien de moeite waard om te proberen. Ga naar de Malibu-forums en ik weet zeker dat iemand het daadwerkelijke handboek heeft geüpload of een downloadlink heeft.

GOOGLE Zoekwoord Zoeken: Chevy Malibu Factory Service Shop Manual Download FORUM en er zal wel iets verschijnen. Kan zelfs specifiek jaar of 8e generatie in de zoekopdracht zetten

Discussion starter · #34 · (Edited)
Deze thread verdient een sticky - Just Saying

Dit even rechtzetten. Het duurt minder dan 10 minuten om de A.S.S. uit te schakelen. – Jumperdraad voor de WIN. Jumperdraad zit VAST en zou eruit getrokken moeten worden, wat niet gaat gebeuren. Gebruik een kleine draad van 20 - 22 gauge

Video van begin tot eind - 10 minuten. Hoe je een jumperdraad toevoegt + uit elkaar halen - van begin tot eind en AUTO START STOP 3rd Gen Frontier uitschakelen. Ik ging terug om de video te maken omdat ik 2 Philips-schroeven vergat die de onderkant van de AC-unit op zijn plaats houden. Video laat me zien hoe ik de schroeven terugplaats, maar niet hoe ik ze eruit haal. De USB A wordt gevoed door een MINI USB-aansluiting, NIET Micro USB zoals vermeld in de video. De USB C-aansluiting is een aftakking van de MINI USB-kabel. MINI USB = USB A in snelheid en bandbreedte, maar is gewoon een ander type aansluiting. Er is geen echte USB C in het voertuig. Voor de doeleinden van deze video heeft niets met USB te maken. Even ter verduidelijking.

Snelle link
METHODE 3 - JUMPERDRAAD (werkt net als een 2022, maar is gratis)
Bericht #12 Bericht #13

Bericht #34 - Van begin tot eind

Auto Start Stop Verwijderen - 3 Methoden - Begint bij Post #4JPTB

Ten eerste, als je dit probeert en iets vernietigt, is dat voor jou. Ik vertel mensen op geen enkele manier wat ze wel of niet moeten doen. Dit is gewoon wat ik heb gedaan en alle 3 de methoden hebben voor mij gewerkt. Ik ben niet verantwoordelijk voor iets wat JIJ DOET.

Snelle links
Methode #1 - Koppel VVCS-sensor los bij negatieve accupool
METHODE 3 - JUMPER WIRE (werkt net als de Eliminator, maar is gratis)

In dit draadje zal ik gewoon de verschillende methoden plaatsen die ik heb geprobeerd en aan het werk heb gekregen. Je zult het denkproces zien terwijl ik het proces doorloop en dingen uitzoek. Voor degenen die graag leren en precies begrijpen wat je met je dure voertuig doet - UITSTEKEND en bedankt dat je de tijd hebt genomen om te begrijpen. Voor degenen onder jullie die gewoon de antwoorden op een presenteerblaadje willen zonder na te hoeven denken of iets te leren, zal ik proberen om in mijn berichten korte en bondige "how to's" te maken waar ik kan.

EDIT: Onder aan verschillende berichten in dit draadje staat een PDF met de titel "Complete Fender Audio Disassembly", die je laat zien hoe je de panelen kunt verwijderen om bij de Auto Start Stop-schakelaar te komen

Of bekijk deze foto. Zo simpel dat een holbewoner het zou kunnen doen.
Image

3RD GEN '22 '23 '24 Complete officiële Nissan bedradingsschema's

Dit draadje verdient een sticky - Just Saying

Dit ter ziele brengen. Het duurt minder dan 10 minuten om de A.S.S. uit te schakelen. - Jumper Wire voor de WIN. Jumper Wire zit VAST en zou eruit getrokken moeten worden, wat niet gaat gebeuren. Gebruik een kleine 22 gauge draad

Video van begin tot eind - 10 minuten. Hoe Jumper Wire + Tear Down toe te voegen - Van begin tot eind en AUTO START STOP 3rd Gen Frontier uitschakelen

Snelle link
Bericht #12 en Post#13

Andere methoden
Snelle links
Methode #1 - Koppel VVCS-sensor los bij negatieve accupool

Discussion starter · #37 ·
Was vandaag bij Harbor Freight en ze hebben een paar paneeltrekkersets om dashboardpanelen te verwijderen. Ik ben dol op Harbor Freight, het is een paradijs voor mannen. Het is in feite een automechanicien gereedschapswinkel. Ze moeten hun naam veranderen in "China Direct", want dat zou nauwkeuriger zijn voor wat die plek werkelijk is. Ik bedoel, kom op, je houdt me niet voor de gek met oude Amerikaanse industriële namen als Pitsburgh en U.S. General of zelfs Bauer - De tools zijn degelijk en hun ICON-lijn is niet goedkoop en zeer hoogwaardig gereedschap. Ik zag een onafhankelijke test van derden waarbij de ICON-momentsleutel daadwerkelijk de Snap-On versloeg - De ICON vernietigde Snap-On niet, maar hij was iets beter, maar ik dwaal af.

Hoe dan ook, hier zijn de paneeltrekkersets die ze goedkoop hebben en die de klus zeker zullen klaren. Ik zou gaan voor de blauwe of gele set.
Voor de specifieke panelen die worden verwijderd om toegang te krijgen tot de A.S.S. zou ik voor de blauwe gaan, maar de gele zou ook werken. Ik persoonlijk vind de smalle blauwe in het midden en de smalle blauwe aan het einde leuk.

Ik heb de blauwe en gele met de smalle gele die enigszins is aangepast. Ik had de gele al, maar de blauwe was in de aanbieding met wat verschillende gereedschappen, dus ik heb hem gepakt.

Discussion starter · #39 ·
Ik heb de blauwe en gele met de smalle gele die iets is aangepast. Ik had de gele al, maar de blauwe was in de aanbieding met wat verschillende gereedschappen, dus ik heb hem gepakt.
Hell yeah, ik ben dol op Harbor Freight, het is geweldig. Elke keer als ik daar kom, ga ik weg met meer dan ik van plan was. Veel meer. Zoals vandaag ging ik gewoon wat Nitril Handschoenen halen en vertrok met $225 aan gereedschap 😆 - Dit doe ik elke keer. Ik heb zo ongeveer alles gekocht wat ik daar wilde hebben. Ik heb een behoorlijke gereedschapscollectie. Voor de weekendklusser is hun gereedschap prima. Ik heb gereedschap dat ik daar in 2006 heb gekocht en dat ik nog steeds gebruik en dat tot op de dag van vandaag perfect werkt. Je kunt die plek niet verslaan met wat je voor de prijs krijgt.

Side Note. Ik heb 14.914 mijl op mijn vrachtwagen. Ik ben toe aan een olieverversing bij de dealer. ZIJ zoeken naar elke reden om uw garantie te diskwalificeren en ik heb de 8-jarige/96.000 mijl garantie en ik probeer dat niet in gevaar te brengen. Ik denk dat ik die Bridge Wire ga verlengen en er een snelle verbinding op ga zetten en het gemakkelijk toegankelijk ga maken. Misschien in het dashboardkastje of het onderste paneel verwijderen, wat een minuut of minder duurt om erin te komen en de verbinding maken voordat het naar een dealer gaat voor iets. Ze zullen in mijn vrachtwagen stappen en merken dat dat A.S.S.-lampje altijd brandt als de vrachtwagen in de ACC-modus staat of is gestart. Ik wil geen onderzoek of vragen, dus morgen ga ik doen wat ik zei - de draad verlengen en een snelle verbinding toevoegen. Ze zullen het nooit weten en als het om een of andere reden voor een flinke tijd naar binnen moet, neem ik de 5 minuten en trek ik de draad er helemaal uit.

Doet me denken... de combometer (inst-cluster) is onlangs vervangen en ik was vergeten dat de variabele spanningsconnector daar bungelde - maar dat kan ze waarschijnlijk niet schelen. Ze hebben de motorkap niet eens geopend om de batterij los te koppelen.

21 - 40 of 116 Posts