Zowel SV als Pro4x.
Dat is geweldig! Ik ben echter wel benieuwd, wat hebben de beadlock-wielen met de pasvorm te maken?Je zult niet wrijven met 285/70/17 op de standaard ophanging, heeft wielen in beadlock-stijl.
Misschien afmetingen, hoewel ik vermoed dat ze hetzelfde zijn. Mooie truck trouwensDat is geweldig! Ik ben echter wel benieuwd, wat de beadlock-wielen met de pasvorm te maken hebben?
Mijn truck is een Pro-4X zonder beadlocks. Hier is een foto van de mijne:
View attachment 337780
Die wielen zijn 8 inch breed, vergeleken met 7,5 voor de standaard wielen. Dezelfde offset van 30.Een vraag als je het niet erg vindt:
Hebben je wielen dezelfde offset en breedte als de fabrieks Pro-4X wielen?
Ik vraag me af, want ik ben van plan de fabrieks wielen te houden samen met de lift & grotere banden!
Heb je met de eigenaar van die truck gesproken? Want dat heb ik gedaan!Je zult niet wrijven met 285/70/17 op de standaard ophanging, heeft wielen in beadlock-stijl.
Nou, dat is jammer, volgens degene die hun ig beheert, is er geen wrijving.Heeft u met de eigenaar van die vrachtwagen gesproken? Want dat heb ik gedaan!
Gesproken met de verkoper die deze vrachtwagen reed en hij gaf aan dat hij lichtjes wreef bij volledige vergrendeling bij het comprimeren.
Hetzelfde krijg ik met mijn vrachtwagen.
Ja, ik dacht al dat ze dat niet zouden adverteren. Daarom heb ik ze gebeld. Die truck ziet er geweldig uit en om eerlijk te zijn, de minuscule hoeveelheid wrijving die ik krijg met dezelfde bandenmaat is het waard!Nou, dat is jammer, volgens degene die hun ig beheert, is er geen wrijving.
Heb je overwogen om een 2" lift te nemen om de wrijving te verlichten? Dat ben ik van plan te doen voordat ik de 285's plaats!de minuscule hoeveelheid wrijving die ik krijg met dezelfde bandenmaat is het waard!
Ga je voor 285/70/17 en een twee inch kit?Heeft u overwogen om een lift van 2" te nemen om het schuren te verlichten? Dat ben ik van plan te doen voordat ik de 285's plaats!
Yep! Dat is het plan. 2" is niet veel lift, dus het zou er prima uit moeten zien + het zou moeten helpen om eventuele wrijving te voorkomen. Ik wacht gewoon even tot ik de resultaten van andere eigenaren zie. Ik zou ook graag meer liftopties willen zien, aangezien die tot nu toe beperkt zijn.Ga je voor 285/70/17, en een kit van twee inch?
Nu denk ik of ik dezelfde route moet volgen, ik dacht eraan om 285/75/17 te nemenJa! Dat is het plan. 2" is niet veel lift, dus het zou er prima uit moeten zien + het zou moeten helpen om eventuele wrijving te voorkomen. Ik wacht gewoon nog even tot ik de resultaten van andere eigenaren zie. Ik zou ook graag meer lift-opties willen zien, aangezien deze tot nu toe beperkt zijn.
Nu ga je me aan het denken zetten over 285/75/17, hahahahaha!!now im thinking if I should go the same route, I was thinking of going 285/75/17
Doe het! Als 285/70 lichtjes standaard loopt, denk ik dat 285/75 geen wrijving zal hebben met de lift. Wat denk je?Nu ga je me laten nadenken over 285/75/17, hahahahaha!!
Ik denk dat het zou moeten werken. Ik zou natuurlijk graag groter willen.Doe het! Als 285/70 lichtjes standaard loopt, denk ik dat 285/75 geen wrijving zal hebben met de lift. Wat denk je?
Ik heb een 2.5F-1.5R onderweg.Heeft u overwogen om een 2" lift te nemen om het schuren te verlichten? Dat ben ik van plan te doen voordat ik de 285's plaats!
Geweldig! Welke heb je besteld?Ik heb een 2.5F-1.5R onderweg.
RC'sGeweldig! Welke heb je besteld?
Wachten tot de mijne wordt verzonden, besteld op 22 oktoberIemand een 2 inch lift voor hun pro 4x? Rc zegt dat het niet compatibel is met de pro 4x
Heb je een pro 4x? Welke heb je gekregen? De kits op de Rough Country-site zeggen dat ze niet compatibel zijn met pro 4x-modellenWachten tot de mijne verzonden wordt, besteld op 22 oktober