Nissan Frontier Forum banner
21 - 40 of 239 Posts
Je zult niet wrijven met 285/70/17 op de standaard ophanging, heeft wielen in beadlock-stijl.
Dat is geweldig! Ik ben echter wel benieuwd, wat hebben de beadlock-wielen met de pasvorm te maken?
Mijn truck is een Pro-4X zonder beadlocks. Hier is een foto van de mijne:

Image

Discussion starter · #24 ·
Een vraag als je het niet erg vindt:

Hebben je wielen dezelfde offset en breedte als de fabrieks Pro-4X wielen?
Ik vraag me af, want ik ben van plan de fabrieks wielen te houden samen met de lift & grotere banden!
Die wielen zijn 8 inch breed, vergeleken met 7,5 voor de standaard wielen. Dezelfde offset van 30.
Controleer bij het kiezen van banden de aanbevolen breedte van de velg die de fabrikant aanbeveelt.
Toyo adviseerde een bereik tussen 7,5 en 9 voor die banden, maar het kan anders zijn, afhankelijk van welke band je kiest.

Discussion starter · #25 ·
Je zult niet wrijven met 285/70/17 op de standaard ophanging, heeft wielen in beadlock-stijl.
Heb je met de eigenaar van die truck gesproken? Want dat heb ik gedaan!
Gesproken met de verkoper die deze truck reed en hij gaf aan dat hij lichtjes wreef bij volledig vergrendelen tijdens het samendrukken.
Hetzelfde krijg ik met mijn truck.

Heeft u met de eigenaar van die vrachtwagen gesproken? Want dat heb ik gedaan!
Gesproken met de verkoper die deze vrachtwagen reed en hij gaf aan dat hij lichtjes wreef bij volledige vergrendeling bij het comprimeren.
Hetzelfde krijg ik met mijn vrachtwagen.
Nou, dat is jammer, volgens degene die hun ig beheert, is er geen wrijving.
Image

de minuscule hoeveelheid wrijving die ik krijg met dezelfde bandenmaat is het waard!
Heb je overwogen om een 2" lift te nemen om de wrijving te verlichten? Dat ben ik van plan te doen voordat ik de 285's plaats!

Ga je voor 285/70/17, en een kit van twee inch?
Yep! Dat is het plan. 2" is niet veel lift, dus het zou er prima uit moeten zien + het zou moeten helpen om eventuele wrijving te voorkomen. Ik wacht gewoon even tot ik de resultaten van andere eigenaren zie. Ik zou ook graag meer liftopties willen zien, aangezien die tot nu toe beperkt zijn.

Ja! Dat is het plan. 2" is niet veel lift, dus het zou er prima uit moeten zien + het zou moeten helpen om eventuele wrijving te voorkomen. Ik wacht gewoon nog even tot ik de resultaten van andere eigenaren zie. Ik zou ook graag meer lift-opties willen zien, aangezien deze tot nu toe beperkt zijn.
Nu denk ik of ik dezelfde route moet volgen, ik dacht eraan om 285/75/17 te nemen

Doe het! Als 285/70 lichtjes standaard loopt, denk ik dat 285/75 geen wrijving zal hebben met de lift. Wat denk je?
Ik denk dat het zou moeten werken. Ik zou natuurlijk graag groter willen.
Als ik er klaar voor ben, zal ik ernaar kijken. Ik denk een paar maanden.
Ik heb net een maatvergelijking gedaan op tiresize.com,
Ik weet niet hoe het eruit zou zien! Het is dezelfde breedte als de 285/70, maar het is een 34" in plaats van een 33". Het kan er te smal uitzien door de grotere hoogte. Ik ga de galerij op de website van Custom Offsets bekijken en een idee krijgen met andere vergelijkbare vrachtwagens.

21 - 40 of 239 Posts